Tove Wallinder goes Norrpan

Som sagt, sjuk idag. Men min Vattenmelon måste ha sinat för nu har jag inte alls särskilt ont i halsen så därför passade jag på att boka in Tove. Hon kommer hit runt 19 i kväll och stannar ev til fredag. Därför pluggar jag som en jävla iddi nu. Måste få klart det induviduella basgruppsunderlaget innan hon kommer för annars får jag så dåligt samvete.
Jag har läst och läst och läst men jag fattar liksom knappt hälften. Hoppas allting klarnar lite i morgon på föreläsningen. Börjar 13 i morgon, asnice.
I morgon blir det nog Vattentornet med lite klasskamrater på kvällen med. Pubkväll med billig öl, det ser jag frame emot.
Nu ska jag sammanställa det sista i min IBU, den impiriska faktan. Mmm, jo, tjena mittenbenan. Empiriska? Impiriska? Whatever. Nu ska jag reflektera!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback